alkoholtündér - kislány a nagyvilágban :]

mi folyik egy alkoholtündér fejében?(!)

Friss topikok

  • kbld: megint itt vagyok, pedig megfogadtam, hogy nem nézem meg többet. de most muszáj volt. mert fogalma... (2010.04.02. 08:50) falling.
  • pontpont.: én nyitottam. te zártál. tőlem ez volt a max. pajti voltam. (2010.02.17. 21:21) édessavanyúvalentinnap.

eltelt egy hét. megkaptam a kérdéseimre válaszokat. megérte a szenvedést. őszintének kell lenni. még ha nagyon nehéz is. máshogy nem lehet megoldani a problémákat. még ha fáj is, még ha nagyon szar is. muszáj.

jó volt ez a hét. a fagyos hangulat kezd oldódni itthon. pajti elköltözik. de a barátságunk talán így maradhat csak meg. mindkettőnknek jobb lesz így. és hétvégén már költözik is a beteglélektársam. a remélem pozitív változások lesznek. mert ez így nagyon rossz volt.

mindennap rizsában ültem. alkoholizáltam. szeretek ott lenni. kikapcsolni. nem lerészegedni. csak dumálgatni egy korsó sör mellett.

szerdán éjszaka találkoztam kobolddal. az az este hihetetlen volt. beülni a mumusba. fejnyalókat sasolni. perverz alakok mászkálnak mindenfelé. sötét sikátorba beráncigálni, megerőszakolni, feldarabolni.XD astoriától hazasétálni. éjszaka megállni a híd közepén és csókolózni. manókapucnit találni a dunaparton. tökéletes este.

csütörtök. bemenni a nemlétező közgáz szemináriumra. B-vel macifröccsözni bástyában. cigizni fiatalok, öreg nénik társaságában. várni a villamost esőben. nézni a dunát. este rizsába menni. long islandeket inni. zárásra megérkezni rádayba. újabb szép este.

pénteken újabb buli. kobolddal és haverjaival iszogatni. időben elmenni rádayba a szakadó esőben. csocsózni. leverik a sörömet. táncolni, idióta kis nyilakat dobálni. gyrosozni. persze h nekünk újra kinyitnak. kérni a diákkedvezményt. leég a nyelvünk. hazamenni kobolddal. nála aludni. reggel mellette ébredni. rájönni h mi bántja a szívét. együtt lenni vele. az agyára menni reggel. a pólójában aludni. fázik a lábam. a mellkasára hajtani a fejem és hallgatni ahogy dobog a szíve. délutánig ágyban fetrengeni. lehúzni róla a takarót. a falakra támasztani a lábaimat. egymást nézni csak csendben. mennyből pokolba jutni másodpercek alatt. majd nevetni. rájönni h nem kell félni semmitől. megnyugodni. este hazautazni a szakadó esőben. elaludni a vállán a buszon. velencénél felébredni. hazasétálni.

elintézni a dolgokat...

helyrejön szép lassan minden?

 

we're the kings. we're the queens

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alkoholtunder.blog.hu/api/trackback/id/tr141779619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása